En ovanligt trevlig arbetsdag

Att lyckas hitta en dag när alla distriktslagsledare kan närvara är inte lätt. Idag lyckades vi få till det så att båda lagen tränade i Rosvalla i B och C hallen samtidigt med "bara" en ledare borta.

 Jag vet inte om min alltid genomtrevliga medarbetare Niclas dolde en dödande blick när jag sa att vi skulle jobba hela dagen idag med att ha öppet hus för föräldrar, ledarna och alla andra som ville titta in, men i sånt fall så dolde han det bra för sin chef (läs diktator).

 Men nyss hemkomna så vet jag att vi båda är lika nöjda. Dagen bara flög iväg. Vi hade det väldigt trevligt och nästan allt fikabröd och en massa kaffe gick åt. Föräldrar som ställer upp för sina idrottande barn är ett måste och att få bjuda på fika till er kändes grymt. Och att få bjuda våra ideellt arbetande ledare på lunch är det minsta vi kan göra för att visa vår uppskattning. Och vi fick många bra samtal som vi tar med oss.

 Att jag dessutom fick en vandring "down memory lane" med en kille jag blev ordentligt uppsnurrad av i H2 i mitten av 90-talet blev lite som grädde på moset. För övrigt ett minne han önskade att han kom ihåg och jag önskade att jag skulle glömma bort =)

 Stort tack till er alla som förgyllde min och Niclas arbetsdag idag.

 

//Janis